נכון להיום נמכרו מזגנים בודדים מסוג זה לצורך פיילוט. בדר"כ אלקטרה מפיצים מזגנים מוצלחים ובמידה ויש בעיות השרות שלהם מעולה. באינוורטרים העיליים של אלקו/אלקטרה היו בעיות בהתחלה (בעיקר בכרטיסים האלקטרונים) אך הם תיקנו/החליפו את אלו שלא היו תקינים ונכון להיום אין בעיות איתם. הייתי ממליץ להמתין שהדגם יעבור את חבלי הלידה שלו.