לסירקולציה של האויר המגיע מהמזגן.
כלומר, כשהדלת סגורה - האם לאויר הנכנס, יש אפשרות לצאת לכיוון האויר החוזר.
אם אין - צריך ליצור מצב שיהיה, או באמצעות חריץ מתחת לדלת (לפחות 2ס"מ), או באמצעות תריס בתחתית הדלת.
אם קיימת סירקולציה טובה - אזי ככל הנראה, תצטרכו לשבור את הגבס ולהגדיל את קוטר הצינורות השרשוריים המובילים את האויר לשני החדרים הנ"ל.