במיני מרכזי מאייד יחיד מתועל מווסת את הטמפ´ והתפוקה יורדת במקביל לצריכת החשמל, אבל אין שליטה אמיתית בטמפ´ בכל חדר שינה - רק סגירת ספיקת אוויר. אני לא מבין מה ההגיון בללכת על זה ולא על רב-מאיידים (למעט כנראה מסיבות של אסתטיקה עם תעלות בגבס. דבר שלא משמעותי מאחר שצנרת גז ברב-מאיידים ניתנת להסתרה בתוך הקיר או בתעלות פיויסי דקורטיביות.).
ברב מאיידים לכל יחידה פנימית יש בקר משלה שסוגר את השסתום לנוזל/גז קירור במעבה שמובל אליו דרך צנרת ייעודית לו, ובכל חדר שינה מושגת שליטה אמיתית בטמפ´ מבלי שהיחידה הפנימית תפסיק לסחרר את האוויר. יש גם יחידות מאייד לא רק מסוג גלוי (עילי) אלא גם מסוג תקרתי נסתר, אז אפשר להסוות בצורה אסתטית מאיידים.