יש לי דוד שמש עם קולטים, הבעיה היא שאם אני משתמש במים חמים לשטיפת כלים בשעה 17:00, בשעה שמונה כבר אין לי מים חמים. המים הקרים שנכנסו למערכת של הדוד קיררו את המים שהתחממו כל היום.
אתה צודק שמים עומדים מהווים פוטנציאל לזיהום אבל למה שיעמדו? המים במיכל השחור מתחלפים לפחות 3 פעמים בשבוע אם משפחה ממוצעת מתקלחת כל יום.
לגבי הלחץ- למה המיכל השחור צריך לעמוד בלחץ? הרי אין שם גוף חימום שמחמם את המים ויוצר לחץ, תפקיד המיכל הוא לדאוג שהמים שחודרים אל הדוד לא יהיו קפואים מהמערכות הציבוריות וימנעו מאיתנו להתקלח בשעה 20:00 ואפילו באחת בלילה.