ממש לא הבנתי (כל אותם תיאורים אלקטרוניים וחישובים שונים שאני לעולם לא אדע לחשב כשאגיע לחנות)
ברור לי שמתקין זה דבר חשוב מאד, את זה הבנתי, ביחוד אחרי שעשו לי כמה תעלות מכוערות על מזגנים שהתקנתי, אפילו סתם מבחינה אסתטית, עוד לפני הנכון ולא נכון... אבל תנסה להסביר קצת אחרת ופחות בשפה של מקצוענים, על איך לבחור מזגן וכל ההסבר של הדירוג האנרגטי ממש לא הובן...
תודה