לנו יש מיכל קטן (500 ליטר) נמצא במקום נסתר עד עכשו מתחילת החורף הלכו לי פחות 500ליטר
עוד יתרון של התנור הוא לא גדול הוא קטן ביחס לתנורים אחרים אבל התפוקה שלו מאד גבוהה
לדעתי אין אפשרות להפוך את התנור לעץ ולהפך אבל אני כן יודע שחבר שלי במושב קנה את אותו התנור וחיבר אותו לרדיאטורים ועובד לו מעולה
התנור "המהולל"נקרא פרנקו בלג הדגם שלי נקרא בורגנדי
חנות היבואן בחיפה 048510036