יש שם המון הבטחות ומצג שווא ,ואני אסביר .
כפי שכתבתי במושב בו אנו גרים הטמפ צונחות מתחת ל 0 לא מעט משאבות חום מפסיקות לתפקיד באזור ה4 מעלות ועד ל4 מעלות הנצילות האנרגטית יורדת בהתאם ,אז נכון שמבטחים בפורומים השונים ובעלי מקצוע שעובד עד -4 ואפילו ראיתי שהבטיחו עד -10 אבל הם שוכחים לספר שהם שמים מערכת גיבוי חשמלית בד"כ דוד נוסף עם משאבת סחרור וגופי חימום מה שמיקר מאד את עלות החימום
תשקלי בשנית תנור נפט מהסוג שכתבתי באמת שחסכוני מאד ביחס לתנורים אחרים
מקווה שעזרתי