תודה ליאור.
איזה כיף לך שכבר החלטת!
אני לא רוצה הסקה בנפט,גז או סולר. ההתלבטות לחימום היא רק בין תת-ריצפתי לבין מיזוג כזה מתקדם. אולי נעשה רק את ההכנה לתת-ריצפתי ואת המערכת של מיצובישי ובעתיד נשלים את החלום.. מה גם שמיצובישי חסכוני יותר בהפעלה השוטפת.