מאשר לקנות אינוורטר של אלקטרה + מערכת חימום תת רצפתי זה לא ישתלם כל כך.
מניסיוני האינוורטר לא מייבש אם מכוונים את הטמפ´ בחורף בין 18 ל-21 מעלות. בהתחלה לזמן קצר הוא מניב תפוקת חום אגרסיבית שמטרתה להגיע מהר ככל האפשר לטמפ´ המבוקשת ואחר החימום הופך לעדין ביותר וההרגשה היא נעימה בדיוק כמו עם רדיאטור אין כמעט הבדל בתחושה. מחליף החום של הסוללה הפנימית לא חם עד כדי כך בתפוקת מדחס מינימלית בשביל לייבש מהר את הלחות. ייבוש קורה כאשר האדם מכוון את היחידה לחמם כל היום על 23-25 מעלות, וגם אז זה במידה פחותה ממזגן שלא עובד בתפוקה משתנה.