שלהם עובדים בצורה מעולה ובטמפרטורות קיצוניות.
האינוורטרים אומנם פחות מיבשים אך אין מה להשוות בינם לבין הסקה ע"י מים.
כל הולכה מאולצת של אויר מייבשת.
החימום התת רצפתי מעביר חום עם הסביבה בצורת הקרנה או התפשטות חום ולכן השיטה הזו עדיפה לחימום.
בנוסף, פיזור האויר ע"י מזגן בחדר יוצר סירקולציה מהמאיד ובחזרה אליו ולכן תמיד יהיו הפרשי טמפרטורות בין החלק התחתון של החדר ויהיו "נקודות קרות".
לעומת זאת, חימום תת רצפתי מעביר חום בין הריצוף למסה בחדר בצורה אחידה וכלפי מעלה וכתוצאה מזה הריהוט, הקירות וכל מה שבחדר משווים טמפרטורה.
לדעתי עדיף להשקיע במערכת מיזוג מתקדמת פחות יקרה ולשלב חימום תת רצפתי.
לשאלתו של יוסף - ניתן להתקין את מזגני מיצובישי גם בירושלים והם יהיו חסכוניים באותה המידה. צור איתי קשר כדי שאוכל להבין את צרכיך ולומר לך סדר גודל של עלויות ראשוניות.