קודם כל תודה.
דבר שני: לקרוא לתנור הסקה תלוי "יונקרס" זה כמו לקרוא
למקרר "פרידג´ידר". תנור ההסקה התלוי מחמם ומסחרר מים חמים במערכת סגורה לרדיאטורים או צנרת תת רצפתית. ישנם שימושים נוספים אך כרגע זה לא רלוונטי.
קיימים הבדלים רבים בין רדיאטורים לתת רצפתית, בעיקר עניין מהירות התגובה והאסטטיות. במקרים מסויימים אנו מתכננים מערכת המשלבת את שתי האפשרויות, וזאת לפי האילוצים והבקשות של הלקוח.