מאיה שלום
חימום תת ריצפתי מדובר בשיטת חימום שיש להבטיח התאמתה לצורכי המשתמש. יפה כתבת והתייחסת לנושא השכבות ועומק התקנת המערכת. ראי
www.decoragroup.com הסבר כללי על סוגי המערכות הקיימות. ככלל נתן לחמם חדר גם כאשר החיפויי יהיה חיפויי פרקט חשוב מבנה הפרקט ויתר השכבות המרכיבות את הריצפה. חשוב להבין שחימום תת ריצפתי הינו חימם איטי בפועל בטמפרטורה נמוכה, טמפרטורת הריצפה לא תעלה על 27 צ´. מכאן שבמדה ואובדן ההטרמי של החלל בו מותקן חימום תת ריצפתי עולה על 70 ווט למ"ר לא תחושי חימום אופטימלי בימים/לילות בה הטמפרטורה בחוץ צונחת ל 5-10 צ´ ראי גם
www.domoteck.org בהצלחה.
דן