שלום. מתלבטת בין הצעות של אנשי מיזוג שבאו לדירתי. 1113 מ"ר סה"כ. חלל מרכזי סלון מטבח=כ60מ"ר
3 חדרים כל חדר כ-10מ"ר.
יש עוד מסדרון מעבר ומקלחות שכמובן לא הכללתי.
הצעה אחת מזגן מיני 1 גמאיקה 5.5.כ"ס מפוצל לחדרים ויציאות לחלל המגורים.
הצעה 2 2 מיני . אחד של 3כ"ס לחדרים
ואחד של 3כ"ס לחלל המגורים.
יש איפה לשים מדחסים.
לא ככ אוהבת מזגנים עיליים בכל חדר.
מה המומלץ? האם רצוי שאצרף שירטוט?
הדירה קומת ביננים בבית משותף בחיפה.