המזגן בן 5 שנים. עד לפני שבוע קירר מצוין. מספר ימים לא היינו בבית, כשחזרנו ,והדלקנו מתברר שמקרר פחות .בקושי מרגישים. יוצא אוויר אבל לא באותה תפוקה כמו קודם. שטפתי וניקיתי פילטרים ,לא עזר.
בזמנו שילמתי על אחריות ל 6 שנים לאלקטרה . השאלה אם הטכנאי שיבוא , לא יחליט שזה תקין. מה מומלץ לעשות