שאלה למומחים בלבד!
פרגולה בנויה על שטח כ30 מ"ר, עם חלונות ויטרינה משתי חזיתות, פאנל מבודד בחזית אחרת וחזית רביעית- קיר בטון.
בקיצור- חממה 😉
כיצד ניתן לקרר באופן חכם?
הבאנו 3 הצעות מחיר, בשתיים מהם הוצע לנו מזגן 3.5 כח סוס, ובשלישי - הוצע מזגן מיני מרכזי בעלות כפולה בטענה שאך ורק כך ניתן יהיה לקרר את החלל.
נראה לי שיותר הגיוני לחפש דרך להוציא את האויר החם שמצטבר בחודשי הקיץ (כיוון דרום מזרח. הכי חם שיש).
מה אתם מציעים מניסיונכם?