היי,
מזגן חדש westin מ-home center,
1 כ"ס, היחידה החיצונית, על הקיר של ממ"ד , רחוקה 9 מטר מ הפנימית, הצנרת עוברת בתעלה צמוד לתקרה, דרך אמבטיה וממד,
יש רעש בצנרת בממ"ד נשמע כמו ויברציות.
המתקן טוען שיש בעיה במזגן,
והטכנאי של הום סנטר טוען שאין בעיה במזגן ולמרות שההתקנה מקצועית, להוסיף כ 1.5 מטר לצנרת בחוץ, ליד המנוע אבל לא מבטיח שהרעש יעלם אלא אולי יפחית.
איך ניתן לדעת איפה בדיוק הבעיה ?