שלום, רציתי לשאול, אני נורא מתלבט לגבי בחירת סוג מזגן בדירה של 3 חדרים (סלון + 2 חדרים, יש עוד זמן עד שתהיה מוכנה אבל זה הזמן להחליט מה הולך להיות כדי לתכנן),
בהתחלה חשבתי לעשות שני מזגנים עיליים (בסלון ובחדר) אבל הקבלן לא מוכן לשנות את ההכנה שהוא עושה, (חשמל+ניקוז+צינור גז/מיזוג אוויר למיני מרכזי),
אז עכשיו אני באמת לא יודע בין מיני מרכזי רגיל למיני מרכזי אינוורטר עם דמפרים חכמים או מולטי אינוורטר או VRF (סוג כלשהו של VRF),
אני גם חושש ממה שקראתי שאם יש תקלה זה עולה המון באינוורטר וגם העלות של ההתקנה והקניה מאוד יקרות, גם המזגנים יפעלו רק מעט שעות ביום.
וגם בינתיים יהיה רק בן אדם אחד בבית, זאת אומרת לא כל הבית יעבוד ביחד.
תודה רבה