היי,
אנחנו גרים בדירת דופלקס ובקומה התחתונה אנחנו שוקלים להתקין את מערכת המזגן במקלחת-שירותים על מנת להימנע מהנמכת התיקרה בגבס בסלון / פינת אוכל - כאשר הרשת ושאיבת האוויר היא מהמסדרון הצמוד ( נעשה שם הנמכה ) . המנוע של המזגן נמצא במרפסת מסתור בחוץ.
השאלה שלי - האם למרות שהרשת ושאיבת האוויר מהמסדרון ישנו סיכוי של העברת הריחות מהמקלחת/שירותים לכל הבית? ובכלל אודה להערותיכם המקצועיות בעניין.. יתרונות /חסרונות. תודה רבה! :)