שלום,
בדירתי הותקנו שני מזגנים חדשים לפני כשנה וחצי.
המנועים נמצאים במרפסת השמש. בהתקנה לא סודר ניקוז, כך שהמים הנפלטים כתוצאה מעבודת המזגן נוזלים למרפסת, מצב המאלץ אותנו לשים גיגית מתחת לצינור יציאת המים. האם מים אמורים להיפלט גם בקירור וגם בחימום ? שאלה נוספת : כמות המים הנפלטים לאחר כ-6-7 שעות חימום/קירור הינה כ 3/4 דלי (בגודל ממוצע של דלי לשטיפת רצפה). עקב כך נגרמת לנו טרחה רבה ולא נראה לי סביר שכמות כזו של מים אמורה להיפלט תוך פרק זמן כה קצר. אשמח לחוות דעתכם בנוגע לבעיה ולפתרון אפשרי. תודה, אורנה