היה לי ריח לא טוב מהמזגן דו עילי ולחצתי על הכפתור ion clean בשלט לבן עם מוד כחול.
לא הבנתי מה זה עושה בהתחלה לא עשה כלום או לפחות לא נראה ככה לאחר מכן היה לי טיפות מים שזלגו מהמזגן ואז המזגן למחרת היה מלא קרח. לא זוכר אם לחצתי ארוך או קצר הבנתי שיש הבדל. כרגע אני במצב שאין חימום למרות אני שם על חימום מלא ועדיין יוצא קור גם אחרי יומיים. מה עשיתי ואיך מחזירים את המזגן למצב תקין. תודה