שלום לכולם, בדירתנו כ 4 שנים מזגן מולטי אינוורטר שנמצא עדיין תחת אחריות היצרן. בשנה האחרונה החלו רעשי פלסטיקה מהיחידה הפנימית בחדר השינה. היצרן טוען שמדובר בהתרחבות והתכווצות של הפלסטיקה ואין מה לעשות. אנחנו בלילה לא מצליחים לישון בשל הרעשים. האם למישהו יש רעיון לפיתרון.
בתודה מראש