שלום רב,
בביתי חלל כפול בגובה של כ7.5 מטר בגודל של 4 על 5 בערך כשלמטה זה פינת אוכל ובחלק העליון זה מסדרון של הקומה העליונה. בתקרה יש שני חלונות קבועים (ללא יכולת פתיחה) צרים ורחבים הפונים לכיוון דרום ומזרח.
בקיץ המסדרון למעלה פשוט רותח. המזגן למטה מקרר מצוין את הקומה אבל כל האויר החם עולה למעלה ולדעתי פשוט נתקע וזה בלתי נסבל.
חשבתי על כמה פתרונות כמו:
להחליף את החלונות בכאלה שנפתחים (עלות של 7000 ש"ח ומעלה)
לשים מפוח בגג אבל זה רעש וקצת סיפור להתקין
לשים מזגן במסדרון
אבל תכלס אני לא יודע אם זה הפתרונות הנדרשים.
אשמח לעצות.
בחורף אין בעיה מבחינת קור.