שלום,
קנינו דירה מקבלן וקיבלנו את הדירה עם הכנה למזגן כך שהמנוע יהיה בגג. אנחנו קומה 1 מתוך 9 והתעלה אורכה 30 מטר.
בא אלינו איש מקצוע ואמר שמזגן כזה יהיה מאד יקר - גם מבחינת המזגן עצמו, וגם מבחינת צריכת האנרגיה.
יש לי אופציה לעשות הכנה למזגן בתוך הבית כך שישב במרפסת השירות. דבר זה יצריך חציבות, הזרמת חשמל, גבס...
השאלה - האם שווה את המאמץ של לעשות הכנה אחרת למזגן, או שעדיף להשתמש בהכנה הקיימת ולשים את המנוע על הגג כפי שתכנן הקבלן?
איזה מזגן יתאים לצורך כזה? מה העלות שלו? מה צריכת האנרגיה שלו?
תודה מראש לכולם! קצת אבודים פה...