אני רוצה להתקין מזגנים בדירה. קראתי באינטרנט דרישות רבות והגיוניות ממתקיני מזגנים. אבל אני לא בטוח : האם באמת למתקינים יש רשיון וביטוח לעבודה בגובה? האם באמת המתקינים הם חשמלאים מוסמכים? האם באמת מתקינים נותנים ללקוח תעודת אחריות ל-X שנים? האם יש למתקינים הסמכה ורישיון לעבוד עם גז המזגנים החדש? כי בלי כל אלה מתקין עובר עבירה ואפשר לתבוע אותו? או שהאמת בשטח היא שכל אחד יכול לקחת הזמנות ולבוא לעבוד עם כמה כלי עבודה, לסמוך על המזל? וגם הלקוחות צריכים לסמוך רק על המזל?
אני מושש שזה מה שיקרה לי