שלום. 2 שאלות:
א) האם ניתן לכנוס גז מזגן (לפני פירוק) כשהמזגן במצב חימום? פשוט להפוך סדר פעולות מהנהוג בקירור; לסגור קודם ברז עבה (ברז יניקה במצב קירור) ולאחר הזמן הנדרש לסגור ברז דק (ברז דחיסה במצב קירור). האם זה אפשרי? אם לא, מדוע? הרי לכאורה גם באופן זה הגז מתכנס ביחד´ החיצונית (מעבה)?
2) הבנתי שבמזגן אינוורטר אין לכנוס גז בשיטה הרגילה (לסגור ברז ולאחר זמן מה ברז שני ולכבות). האם זה נכון? אם כן, מדוע? ואם כן, מהי הדרך הנכונה לכנוס כשמדובר באינוורטר?
תודה מראש.