היי. ראיתי התכתבות בעניין הזה ורציתי בכל זאת לשאול.
המזגן שלי תדיראן אלפא בן 7 שנים, 2.5 כס, כבר לפני 3 שנים החל עם התופעה הזו. בזמן מצב חימום מחליט לקרר ולא מפסיק עד שמכבים אותו. וגם אחרי חצי שעה כשמדליקים, לא חוזר לעצמו אלא למחרת. וכך חוזר חלילה. אציין שזה קורה בדרך כלל כשהטמפרטורה בחוץ נמוכה (כ-5-7 מעלות ומטה).
ראיתי שדובר בפורום על סליל חימום שנחלש, ורציתי לברר אם בכל מקרה כדאי להחליף למרות שבשתי הזדמנויות שבדק טכנאי, אמר שהכל בסדר. אבל זה ממש לא.
מעניין שבמזגנים הקטנים 1-1.5 כס זה אף פעם לא קורה. נא עצתך.