ברשותי מזגן מפוצל תאדירן תלת פאזי לפני מספר ימים הוא הפסיק לתפקד כלומר כאשר מפעילים אותו , היחידה הפנימית עובדת כדקה ומפסיקה את פעולתה , מתברר שהמדחס לא נכנס לפעולה והקונטקטור לא פועל . כמות הגז במערכת תקינה , כאשר לוחצים על הפס השחור במגען (ראה תמונה מצורפת) המדחס ניכנס לפעולה וכאשר משחררים אותו המדחס מפסיק את פעולתו החלפתי את הקונטקטור לחדש והתקלה נשארה . לשאלתי ממה נובעת הבעיה שהמדחס לא עובד ? האם המדחס תקול ?