שלום,
לפני חצי שנה הותקן אצלי בדירה מזגן של תאדירן מסוג סופרים 3.5 כ"ס.
הקבלן עשה הכנה של צנרת לפי מזגן מרכזי ולכן הטכנאי שהתקין לי את המזגן נדרש לבצע הלחמות וביצע זאת ללא שטיפה בחנקן תוך כדי ההלחמה.
נכון להיום ומאז ההתקנה המזגן משמיע רעש נוראי של זרימה כאשר הוא נכנס לפעולה בקירור או יוצא מעבודה בחימום.
בנוסף המתקין לא ביצע ואקום לצנרת.
האם יש פיתרון לכך??
האם שינוי קטרים בצנרת זו הסיבה לרעש או שההלחמה פשוט לא תקינה?
תודה לעוזרים.