בית שנמצא עכשיו בשלבים מאוחרים של הבנייה ובשבוע הבא אמורים לשים על הגג שלו את מערכת המיזוג VRF החדשה שהיא מאוד יקרה. השאלה היא לגבי הביטוח דירה - זה משהו שאפשר לעשות אותו עכשיו עוד לפני שהבית מאוכלס או שרק כשנכנסים לגור בו? אני קורא פה
https://www.clalbit.co.il/homeownersins/ על התנאים והסוגים של ביטוח דירה ולא רואה התייחסות לנושא הזה - מישהו יודע אולי? מה שאני רוצה בעצם זה שיהיה כיסוי למערכת מיזוג מבחינת הביטוח כי עכשיו זה ממש קל לגנוב, השאלה היא אם זה באמת יהיה מכוסה או לא? או שזה לא מכסה את המערכת מיזוג בכלל שהיא על הגג ולא בתוך הבית? מישהו יודע אולי? תודה