שלום,
מישהו שמע על שיטת החימום דרך הפנלים של הדירה? ידוע לי על חברה אחת בארץ שמשווקת את המוצר שם החברה הוא טרמודול. זה בסהכ נשמע טוב אבל לא מצאתי תגובות או חוות דעת אובייקטיביות על המערכת הזו..
אשמח לשמוע אם במקרה מישהו התקין את המערכת ומה דעתו.
תודה