מדובר במערכת מולטי סינקו שמחוברת ל 4 יחידות (24,20,20,20). עובדת כ 3 שנים ללא בעיה. בחודש הראשון להפעלה הייתה בעיה של חוסר גז ולכן ביצעו הפרדת יחידות ואושר שאין שום דליפה בצנרת. מולא שוב גז (אולי אחד החיבורים היה בעייתי אז) והכל עובד כמו שצריך 3 שנים.
בערב כיפור התחילה היחידה הגדולה יותר לטפטף. בדקתי שהניקוז תקין ואכן תקין. הזמנתי טכנאי שהראה לי כי הרדיאטור קופא וטוען שחסר גז וכנראה שיש דליפה.
אשמח לעזרה עם כמה שאלות:
1. אם המערכת עובד כשורה 3 שנים, הגיוני שפתאום מתחילה דליפה?
2. מדוע רק יחידה אחת קופאת וכל השאר עובדות כמו שצריך?
3.מה המלצתכם לטיפול? איני מעוניין שוב בהפרדת יחידות. האם אפשר לבדוק רק את הקו ליחידה הבעייתית?