שלום לכולם
אני גר בבניין משותף קומה 4 מתוך 5 ,שטח הקירור הנדרש נטו בדירה הוא 65 מ"ר , ולפי חישוב של 600 BTU לכל מ"ר אני זקוק למזגן בעל תפוקת קירור של כ 39000 BTU .
האם מישהוא מסכים עם החישוב שלי ?
האם קיים מזגן אינוורטר מיני מרכזי חד פאזי לתפוקת קור כזו ?( יש לי בדירה 1X40A חד פאזי אני חשמלאי במקצועי .)
או אולי מזגן שאינו אינוורטר ?
או שכדאי לשנות את ההזנה לבית לתלת פאזי ?
הרבה שאלות אשמח גם לתשובות חלקיות
תודה רבה
רז