שלום,
נכנסנו לדירה בת שתי קומות. הקומה השניה היא עלית גג. התקרה עשויה גבס ומעליה רעפים.
החום נורא. פשוט אין אפשרות לגור שם. זהו חדר העבודה שלנו, ארבעה חדרים. המזגנים לא מקררים.
מה ניתן לעשות. נראה שאין די מרווח בין התקרה לרעפים. התקרה נמוכה מאוד.
תודה על התשובה