שלום רב,
ברשותי מזגן יונדאי בן 4 שנים עם הגז הירוק 11000btu המזגן מקרר יופי אבל לרוב כאשר המדחס מכבה את עצמו המזגן מפיץ ריח של שתן...
אמרו לי שהתופעה מוכרת ושצריך להפעיל חימום למספר דקות,
אין איזה תרסיס שהורג את הריח הזה (חוץ מהתרסיס קוקוס המזעזע הזה?)
איך אפשר להתפטר מהריח הזה ?