תעלת המיזוג שלנו יוצאת מהמסדרון לכיוון חלל פתוח של מטבח מצד אחד ופינת אוכל מצד שני. בהמשך החלל מצוי הסלון.
האם מומלץ להמשיך את "המסדרון" כך שתעלת המיזוג תפריד בין המטבח לפינת האוכל ותגיע לסלון ישירות או לפצלה לצדדי הקירות - מצד אחד של פינת האוכל ומצד שני של הסלון ותתחבר שוב מעל הסלון?