אני מעוניין לקרר דירה בת 5 חדרים באופן חסכוני :
יש :
emd50,emds50,emd inverter50,jamaica50,jamaica inverter 50,jamaicas50
מה ההבדל בין s לאיברטר ?
בנוסף : אם רק בחדר אחד מפעילים מזגן במזגן מולטי אינברטר או בemd אינורטר או ב-גאמייקה אינברטר הצריכת חשמל זהה ביניהם ?