ראשית מזל טוב ובהצלחה, הפורום אכן מתבקש.
אני מבצע חישובי צריכת אנרגיה מדוייקים המתחשבים במיקום הבית, בגיאומטריה שלו , בפרטי המעטפת - קירות , גג, רצפה , חלונות וכו, וכן הצללות, גינון בגג וכו´
אשמח לענות על שאלות הנוגעות בהשפעת פרטי הבניין הנ"ל בבית על צריכת האנרגיה הצפויה , יש היום בעולם ידע תוכנות מחשב מדוייקות יחסית שנותנות ניתוח די טוב בנושא.
בקיצור - אשמח לשתף פעולה
שוב בהצלחה.