שלום!!
רציתי לדעת האם יש מזגן אינוורטר עם יותר מ 30000 btu?
אם כן - של איזו חברה?
כמו כן עוד משהו -
לאחר התקנה של 2 מזגני אינוורטר בביתי, אחד עם 10000 btu והשני עם 19000 btu,
שניהם לא מקררים - רק אוויר יוצא מהם.
מה יכולה להיות הבעיה? יש חשמל במנועים ויש גז. המזגנים חדשים לגמרי, הותקנו על ידי מתקין מורשה ונקנו בחברה מוכרת.
תודה, שני