שאלתי היא בנושא דוד המים
בחורף, בצנרת מים המזינה את הדוד ישנם מים קרים לכן כל שימוש חלקי בדוד שחומם גורם להחדרת מים קרים או אפילו קפואים ואם לא מנצלים את המים החמים בסמוך לתחילת השימוש (רחיצת כלים וכדומה) המים בדוד מתקררים לאחר כשעה.
אצל הבני דודים שלנו נהוג להזין את המים ממיכל ראשוני-שחור שמתחמם ביום ושומר על טמפרטורות נורמליות בכדי למנוע החדרת מים קרים והקפאתם של מים בדוד שחומם.
האם יש סיבה מוצדקת מדוע לא נהוג להשתמש בשיטה הזאת והאם ידוע לכם היכן ניתן להשיג מיכל פלסטיק שכזה מלבד להכנס לאום-אל פאחם?