בוקר טוב, אני מעצבת כרגע פנטהאוז (קומה 9) שבו חלק מהתקרה (מטבח וחדרים ) הוא בעל גובה רגיל וחלק (סלון, כניסה ומדרגות לעלייה לגג נוסף) עם גובה כפול. מהי הדרך היעילה ביותר לחמם/לקרר גובה כזה? לדעתי בקיץ לא כל כך יצטרכו מיזוג כי הדירה ממש גבוהה ויש ממש רוח. אבל בחורף לדעתי יהיה ממש קר...אשמח לעזרה. תודה.