שלום, יש לי כמה שאלות: 1.האם עבור קמין גז צריך צובר גז או שמספיקים 2 בלונים גדולים? בהנחה שזה לא החימום העיקרי אלא יותר בשביל אווירה והחימום העיקרי יעשה עם מזגנים.
2.הקמין ימוקם בחלל סלון-פינת אוכל, חלל בגודל כ-30 מ"ר. איזה תנור עדיף לחימום חלל כזה? נפט? גז? עץ?
3.מה עושים כשנמאסת ההתעסקות עם העץ? אפשר להסב אותו למשהו אחר?
תודה