שלום
האם למישהו יש ניסיון עם מערכות החימום/קירור של מיצובישי? הבנתי שאלה מזגנים מצויינים (מאד יקרים) שאינם מיבשים את האוויר והם "חכמים" כלומר יכולים לזרוק את האוויר בחלל בהתאם לצורך (לחמם פינה קרה בחדר למשל). יש להם אתר שנקרא עילית המיזוג. האם מערכת זו באמת מצדיקה את המחיר הגבוה?
תחילה חשבנו לעשות חימום תת-ריצפתי על מים עם משאבות חום לחימום, ולקירור מזגני אינוורטר של אלקטרה. המליצו לי לחשוב לשים את המערכת של מיצובישי במקום ומערכת זו גם תחמם וגם תקרר. מה דעתכם? זהו בית שעכשיו מתחילים לבנות, בצפון, בגודל של 170 מ"ר בשתי קומות.
מה עדיף?
תודה