אנחנו בונים בית פרטי כרגע ורצינו לעשות חימום תת ריצפתי.(לא חשמלי) עד כאן אין בעייה - אנחנו מעוניינים לשים פרקט באגף הילדים בחברת הפרקטים אמרו שצריך לעשות בידוד עם פוליאריטן אחר כך צינורות החימום ומעל זה עדיף ריצוף(גם אם זול) ואז פרקט .
השאלה אם החום יגיע "למעלה",מרוב שכבות? ובעצם הבית לא יתחמם יש לו המון שכבות לעבור.מה עושים? האם מניסיונך אפשר לפרקט על חימום תת ריצפתי כזה ומה השיטה?והאם הפרקט ישמר לאורך זמן?