שלום,
במסגרת שיפוץ ללקוחות, אנו מחליפים את דוד המים החשמלי במערכת חימום מים בגז. ניסיתי לקבל מפרט מדויק של ההכנה שאני צריכה לעשות בשביל ההתקנה, אבל קיבלתי רק תשובות חלקיות.
אשמח אם תספקו לי מידע בנוגע למידות של המתקן עצמו (מהחברה המתקינה נתנו לי מטר גובה על 50 ס"מ רוחב - האם?), וכמו כן, ביקשו ממני נקודת חשמל שתהיה במרחק חצי מטר מהמתקן. האם נקודת החשמל יכולה להיות צמודה למתקן, או מתחתיו / מעליו?
תודה!