שלום לכלכם,
קודם כל ברכות
והנה שאלתי בבקשה:
מה קורה כרוצים להחליף ריצוף ולהעביר אינסטלציה (מים) מצד אחד של הבית לצד השני מתחת לרצפה ויש צינורות של חימום תת-רצפתי.איך זה מסתדר ? האם זה לא עלול לפגוע במערכות? צריך לקרוא שוב לחברה שהתקנה את החימום?
דה"ג איזו חברות קיימות בשוק לחימום תת רצפתי על בסיס מים?אני הכרתי עד עכשיו רק על בסיס חשמלי.
תודה
ברברה