ברוכים הבאים לפורום חימום ומיזוג
בחסות אקלים - חימום וסביבה בע"מ
כל אחד יודע כמה קשה בחורף לצאת מן המיטה בבוקר לבית קר שרצפתו קרה. זה נהיה קשה יותר אם חשקה נפשנו במקלחת ואין מים חמים בדוד.
בקיץ הישראלי כשהבית לוהט אנחנו לא רוצים לזוז ולא ברור לנו אם אנחנו רוצים לחיות, אבל כשהמזגן מקרר יותר מדי אנחנו קופאים בתוך הבית, ועוד מבזבזים ים של אנרגיה.
המטרה באקלים חימום וסביבה היא שיהיה נעים בבית. גם אם במזג האויר מחוץ לבית אין לנו שליטה, האקלים הביתי צריך להיות מושלם ולהבטיח איכות חיים ברמה הגבוהה ביותר.
אקלים מתכננת ומבצעת פתרונות שלמים הלוקחים בחשבון את כל היבטי אקלים הבית: מערכות הסקה חסכוניות וידידותיות לסביבה, חימום מים מתקדם וחסכוני, מיזוג אויר מדויק ומפנק, ועוד מגוון פינוקים שהופכים את הבית לכזה שיש בו את כל המעלות.
אנחנו מזמינים אתכם לשאול, להעיר, להציע וללמוד ביחד אתנו איך להרגיש בבית.
בברכה,
אלון אילקשי
מנהל הפורום