אסתר שלום ,
ירמי צדק בדבריו כאשר אמר שאת גשרי הקור (עמודים וחגורות בטון) יש לבודד בקלקר אדקס מאחר ומקדמי ההתפשטות של הבטון שונים מאלו של הבלוק.
ירמי חטא בכך שטען שהנושא מציג בעיה בבנייה באיטונג שכן הבעיה המתוארת מופיעה בבנייה בכל סוגי הבלוקים. ישנם בלוקים מסוגים שונים בעלי בידוד טרמי טוב יותר או טוב פחות ואינם משנים כהוא זה את הצורך לבודד את גשרי הקור בקלקר אדקס.
יום נעים