בריצוף על יציקת בטון שתחתיה חלל. היציקה דקה, ומשקלה חושב ע"י המהנדס והכל בסדר. אלא שאם נשים בחלל שתחתיה בטקל, אז המשקל יהיה מדי גבוה.
ואני חוזר שוב על שאלתי: במקרה דלעיל, שיש יציקת בטון 5 ס"מ, שמתחתיה יש חלל של 10-12 ס"מ (בין תחתית יציקת הבטון החדשה הזו לבטון הישן של התשתית), אם אשים בחלל זה קלקר, האם יהיה קול חלול? ואם התשובה שיהיה - אם אשים על הקלקר פלציב, האם גם אז יהיה קול חלול?