מתכוין לתחושה הידועה כשהולכים על משהו בעל חלל מתחת. שיש תחושת קול חלול או משהו כזה - אתה בודאי מבין את כוונתי. ושוב אני מדגיש שאין כוונתי להפרעה בקומה למטה, אלא למניעת הקול החלול הזה למעלה (ויתכן שתחושה/קול זה מורגש בעיקר לאדם הפוסע עצמו?)
ועל זה אני שואל אם יעזור למלאות את החלל הזה בקלקר למשל, שיסתום את החלל אך לא ימנע את הרטט.
ושאלתי בנוסף, האם ביציקת בטון בעובי 5 ס"מ על חלל יהיו אותם קולות חלולים בעת הליכה עליהם?