אנחנו כן ביטלנו את השירותים ובינתיים יש צינור חשוף בסלון, השירותים היו בפינת הסלון
הקבלן בהתחלה אמר שיעשה בידוד עופרת,
כיוון שהשירותים הפכו לחלק מהסלון סביר שכן יסתובבו שם ילדים ואולי אפילו תוצמד לשם פינת אוכל, כלומר כסאות ושולחן ולא המטבח עצמו, לדעתך בהנחה שהבידוד יהיה טוב ולא חובבני זה יכול להיות מסוכן ? או רק אם אני שוברת את קיר העופרת או סודקת אותו ? והאם קל לשבור או לסדוק אותו ?
אגב אני לגמרי מודעת לסכנות האזבסט :-)